Minőségpolitika

Vállalatunk által forgalmazott termékek fogyasztói a társadalom egészségügyileg és/vagy szociálisan érzékeny csoportját alkotják. A csecsemők és kisgyermekek életkori sajátságaik miatt, a klinikai értelemben alultáplált betegek, pedig betegségük, csökkent védekező készségük miatt. Cégünk által képviselt diétás/egészségügyi táplálás szükségessége Magyarországon még sokszor fel nem ismert, ezért számunkra elsődleges cél a minőségi betegellátás támogatása, mely magában foglalja az egészségügyi diétát is. Egészséges és csecsemő és kisgyerekek esetében pedig célunk a klinikailag is bizonyítottan kiemelt fontosságú 0-3 éves kor közötti helyes táplálkozás elősegítése, mely későbbi betegségek megelőzését teszi lehetővé. A minőség számunkra az jelenti, hogy:

  • csak garantáltan megfelelő termékeket forgalmazunk;
  • orvosi marketing tevékenységünkben mindent megteszünk, hogy minél több egészségügyi szakember rendelkezzen megfelelő ismerettel a klinikai alultápláltság felismerésére ás/vagy diétás gyógyító tevékenységgel kapcsolatban;
  • kiemelt szerepet szánunk az embertől emberhez szóló meggyőzésnek;
  • betegek és rokonok is megfelelő információ birtokába kerüljenek a táplálást illetően;
  • otthoni ellátás keretében közvetlenül segítsük a rászorulókat;

Fenti célok elérése érdekében az alábbi fő célkitűzésekkel rendelkezünk:

  • az emberi erőforrások folyamatos bővítése;
  • kollegák kommunikációs lehetőségének tökéletesítése;
  • továbbképző trainingek biztosítása;
  • minőségi reklamációk kiemelt kezelése;
  • kereskedelmi partnerek ellátása, hiányhelyzetek elkerülése;
  • orvosi továbbképző tanfolyamok tartása;
  • ismeretterjesztő kommunikáció szülők, fogyasztók, rokonok részére;…

Ezen célok folyamatos teljesítésére társaságunk MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert vezet be, tart fenn, illetve alkalmazza a folyamatos minőségjavítás eszközeit. Minőségpolitikánkat az érdekelt feleink részére rendelkezésre bocsátjuk.

Budapest, 2018. január 2.